Across the ocean!

Important news!

Hee iedereen,

Waar heb ik de afgelopen weken uitgehangen? Ik heb veel met vrienden gedaan; in de afgelopen weekenden ben ik geen enkele nacht thuis geweest. Ik ben wezen schaatsen, naar de bios geweest, veel sleepovers gehad, wezen shoppen, veel lekkers gebakken en veel leuke avonden gehad met vrienden :) Het gaat super met vriendinnen, ik heb inmiddels al goede vriendschappen opgebouwd; met sophomores én met juniors (4e en 5e klas).

De afgelopen weken zijn erg chaotisch geweest: ik voelde me alsof ik in een rollercoaster zat. Ik moest namelijk beslissen of ik wel of niet wilde blijven. Dit leverde veel stress op en daarom stond ik op een punt dat ik zei dat ik naar huis zou gaan, vanbinnen voelde dit alleen heel erg fout. Toen heb ik nog wat gesprekken gehad met mijn gastgezin en 2 weken geleden heb ik toen ook besloten om toch te blijven; wat voelde ik me opgelucht!! & JAAA!! Ik blijf dus nog een extra semester. Ik heb hiervoor gekozen omdat het voelde alsof ik net begonnen was met het opbouwen van mijn Amerikaanse leventje. Het gaat goed op school, goed met m'n gastgezin en goed met vrienden. Ipv dat ik dus eind december terugkom, kom ik ergens begin juni terug! Mijn double placement, Garbi, blijft niet het 2e semester. Het zal dus anders worden want we hebben veel klassen samen en delen ook een kamer. Afgelopen vrijdag heb ik bevestiging van mijn organisatie gekregen, het is nu dus 100% zeker dat ik blijf. Spring break en prom: here I come!!

Ik heb op school ook al mijn vakken gekozen voor het 2e semester... Voor nu ziet het er zo uit, maar dit verandert bijna zeker nog:

1. photography

2. American literature

3. Yearbook

4. French III

Ik heb nu vakantie, donderdag is het namelijk thanksgiving. Ik zal jullie hier binnenkort wel weer een update over geven.

Liefs,

Frederieke

Reacties

Reacties

Ellen Jonkman

Hallo Frederieke, goed nieuws dat je nog langer blijft! Je gaat er echt voor . Een heel ander leven dan in Nederland. Ik wens je nog een mooie tijd inAmerika met alle ups en downs die daarbij horen. Thanksgiving lijkt me ook mooi om mee te maken! Liefs van Niek, Joris en Ellen

Engelie

Lieve nicht, klasse om te lezen dat je zo je draai hebt gevonden. Je doet het toch maar allemaal zelf! Maar zo te lezen krijg je er ook veel voor terug. Wat een mooie ervaring. En wat een lieve mutti heb je, die dit toch allemaal maar mogelijk maakt. Maar goed..nog 5 maanden knallen en plezier maken en dan staat het welkomscommittee op Schiphol, want het is ook weer erg leuk als je weer terug bent. Maar voor het zover is: Enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active